sobota, 18 sierpnia 2018

Memory

Witam!

   Spojrzałam na datę ostatniego postu i biję się w piersi, że tak zaniedbałam swojego bloga. Od ostatniego wpisu minęły ponad dwa lata. W międzyczasie pojawiło się u mnie kilka nowych robótek.

   Dzisiaj jednak chciałabym przedstawić Wam prezent przygotowany na trzecie urodziny Zuzi (niedługo Młoda skończy pięć lat). Ależ ten czas leci...

   Prezentem była gra "Memory". Nie byłabym oczywiście sobą, gdybym ją tak po prostu kupiła. Obrazkami do zapamiętania były zdjęcia bliskich Solenizantki.

   Płytki do gry wyglądały tak:


   Płytki były drewniane, pomalowane zielonym lakierem w sprayu. Po wyschnięciu, z jednej strony nakleiłam zdjęcia członków rodziny Zuzi. Natomiast z drugiej strony - jednakowe obrazki z Mikim i Mini (ulubionymi bohaterami z bajek). Całość pomalowałam bezbarwnym lakierem.
   Elementy gry spakowałam do pudełka:



   Boki pudełka wyglądały następująco:





   To były moje pierwsze próby z decoupage'm, więc proszę o wyrozumiałość. :)

   A tak wyglądał środek pudełka i dno:




   Do prezentu dołączyłam oczywiście kartkę z życzeniami:





 


   Gra przypadła do gustu Solenizantce. Oczywiście została od razu przetestowana. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)