sobota, 27 lutego 2016

Makaronowe choinki

Witam!

     W ostatnich dniach sypnęło trochę śniegiem i tak jakoś wspomnieniami wróciłam do ostatniego Bożego Narodzenia. Naszło mnie wtedy na zrobienie jakiejś ozdoby świątecznej. Przejrzałam internet i na stronie Zszywka.pl znalazłam choinki z makaronu. Pomyślałam: "Czemu nie?" i tak powstały trzy drzewka. 

1. Zielona z "kolanek"



     Powstała jako pierwsza, trochę jakby na próbę. Kartonowy stożek obkleiłam makaronem "kolanka", a następnie pomalowałam farbą w spreju w kolorze metalicznym zielonym. Na koniec ozdobiłam różyczkami z materiału.

2. Złote "świderki"



   

     Złota powstała jako druga. Do jej zrobienia wykorzystałam makaron "świderki", spryskany złotą farbą. To dzieło trafiło w ręce kuzynki.

3. Srebrne falbanki z gwiazdkami



 
  
    Do wykonania ostatniej choinki wykorzystałam makaron "falbanki", a następnie pomalowałam srebrnym sprejem. Dodatkowo ozdobiłam ją białymi gwiazdkami, które po nasłonecznieniu, świecą w ciemności. Drzewko znalazło swoje miejsce w mieszkaniu moich rodziców.

     A tak prezentuje się cała trójca:










     Za miesiąc Wielkanoc. Najwyższa pora pomyśleć o czymś ozdobnym na te święta. Może jakieś baranki? :)

 Inspiracja: Zszywka.pl
   

2 komentarze:

  1. Srebrna jest śliczna. Jejku, jejku, czekam na kolejne święta i taką zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję,że podzielisz się zdjęciem swojej choinki. :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)