środa, 6 stycznia 2016

Młoda Para dla Nowożeńców

Witajcie w Nowym Roku!

   Stary rok już się skończył, a mnie zostało kilka robótek do umieszczenia na blogu. Zacznę o najstarszej, czyli od prezentu ślubnego dla kuzyna Marka i jego ślicznej, świeżo poślubionej małżonki, Agnieszki. 
   Ślub i wesele miały miejsce prawie cztery miesiące temu i właśnie z tej okazji otrzymali ode mnie Parę Młodą - dwa słonie w strojach ślubnych.

 
     Do zrobienia tej pary wykorzystałam w sumie cztery ręczniki - dwa kąpielowe o wymiarach 75 x 140 cm i dwa mniejsze - 50 x 100 cm, w kolorach czekoladowego brązu i bladego różu. Panna Młoda miała we włosy wpięte stokrotki i welon z tiulu. Pan Młody natomiast mógł się zaprezentować w eleganckim cylindrze. 
   Aby Młodzi mogli toastem uczcić ten wyjątkowy dzień, dołączyłam butelkę wina i dwa kieliszki.

   
    Całość umieściłam w wiklinowym koszu, ozdobionym organzą.






   Do prezentu dołączyłam kartkę z życzeniami w pudełku. Oto kilka fotek:

 









Pudełko na kartkę

 Po zapakowaniu całość prezentowała się następująco:



Agnieszko! Marku!
Z okazji rozpoczęcia
Nowej Drogi Życia,
jeszcze raz życzę Wam
Wszystkiego Najlepszego
!!!


PS1: Mam zgodę [nawet pisemną :)] na wykorzystanie wizerunku Młodych.
PS2: Pewno niektórzy z Was zauważyli, że Para Młoda na pierwszym zdjęciu jest inaczej ustawiona i odwrotnie mają umieszczone dodatki (bukiet w drugiej ręce i cylinder po przeciwnej stronie głowy) niż na pozostałych fotkach. To dlatego, że formalnie Panna Młoda powinna być po prawej stronie Pana Młodego. Zmieniłam więc pierwotne ustawienia, aby było zgodnie z tradycją. :)
 

Inspiracja: Drobiazgi co cieszą

3 komentarze:

  1. Urocze słoniki. Całość prezentuje się bardzo fajnie. Czekam na kolejne prace ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Niedługo wrzucę kolejną robótkę. Również pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka <3 nie mogę się napatrzeć !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)