niedziela, 24 stycznia 2016

Szkiełko w nowym wydaniu

Witam!

   Dzisiaj coś "z innej beczki" albo raczej akwarium.

   Kilka lat temu dostałam na urodziny szklaną kulę ze sztucznymi kwiatami w środku. Niestety, po latach kwiaty wyblakły i już nie wyglądały zbyt estetycznie.



  Postanowiłam więc wymienić zawartość akwarium na żywe kwiaty i posadziłam w nim kaktusy. Po zmianie kula prezentuje się tak:


 



   Do zasadzenia kaktusów wykorzystałam jeszcze jedno szkiełko, które stało w kredensie. Wcześniej siedział w nim mały łoś.




  
Posadziłam roślinki i kielich zmienił swoje oblicze. 









Mam nadzieję, że jeszcze długo postoją, ozdabiając pokój.

Pozdrawiam! :)

Inspiracja: Zszywka.pl

2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają takie kule z kaktusami. Prezentują się dobrze w każdym pokoju i pasują do każdego wystroju ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)