sobota, 11 stycznia 2014

Baby boom

Witajcie!

           W niespełna pół roku w naszej rodzinie pojawiło się dwoje maluszków. Pod koniec wakacji na świat przyszedł Kubuś, a dosłownie trzy i pół tygodnia temu urodziła się Zuzia. Aby godnie powitać ich na tym świecie, otrzymali ode mnie drobne upominki.


Kubuś


            Dla Kubusia przygotowałam tort. Został on wykonany z 78 pieluszek jednorazowych, zasypki dla dzieci, butelki do picia, dwóch sztuk body, spodenek, gryzaczka, pozytywki i oczywiście maskotki, którą był Hipek. Efekty przedstawiam poniżej:




             
Zuzia

                 Zuzia natomiast otrzymała ode mnie wózek. Również wykonany z pieluszek jednorazowych. A także z "uśmiechniętych" body, śliniaczka, chusteczek nawilżanych, butelki, gryzaczka, skarpeteczek. Pasażerem wózka został Miś Mieszko.





         Dodatkowo wykonałam jeszcze mały prezencik dla starszej siostry Zuzi, czteroletniej Małgosi. Był to bukiecik zrobiony z dwudziestu lizaków, umieszczonych w styropianowej kuli. Jako uchwytu użyłam pudełeczka z gumkami do włosów. 




 Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko oznajmić ...

           Witajcie dzieciaczki ! :)

Inspiracja: Drobiazgi co cieszą. 

2 komentarze:

  1. Świetne prezenty! Rozkręcasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Masz rację. Rozkręcam się i mam jeszcze kilka pomysłów do wypróbowania. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)