poniedziałek, 16 grudnia 2013

Recykling przede wszystkim ;)

      Witam serdecznie! Dawno niczego nie wstawiałam, ale brak czasu, weny oraz możliwości zrobienia wyraźnych zdjęć trochę mi to uniemożliwiały. Ale już się poprawiam ;)
      Dzisiaj przedstawiam sposób na wykorzystanie starych butelek. Ja akurat użyłam butelki po winie.



      Butelka posiada pojemność jednego litra. W całości, oprócz szyjki, ozdobiona jest papierem ryżowym. Następnie na papier przykleiłam wzór z serwetki z pięknymi tulipanami, które ułożeniem bardzo pasują, według mnie, do okrągłych kształtów butelki. Całość oczywiście wykończyłam lakierem w celu utrwalenia.

      I tak, ręcznie robiona kokosówka, którą dostałam od koleżanki, ma teraz gdzie mieszkać ;) Mam nadzieję, że wam się podoba :)
      Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)