środa, 16 października 2013

Szklany wazon

      Z tego względu, iż moja siostra przywitała was już w poprzednim poście w naszej Fabryce, nie pozostaje mi już nic innego jak tylko ze swojej strony was powitać i zaprosić do udziału w tworzeniu :-)
      Jeśli chodzi o moje prace, będę wrzucać tutaj wytwory, które robię na bieżąco oraz te, które już zrobiłam wcześniej, i których część znalazła już zadowolonych (mam nadzieję ;-) ) właścicieli.
      Na pierwszy ogień idzie mój ostatni wyrób, jeszcze ciepły, bo wczorajszy.


   
      Jest to szklany wazon o wysokości ok. 19 cm. Został ozdobiony rysunkiem wiosennego kosza (tak na przekór obecnej pogodzie ;-) ) i wykończony w całości papierem ryżowym w kolorze ecru. Dla utrwalenia pokryłam go trzema warstwami lakieru. Wazon taki można spokojnie napełnić wodą i wstawić do niego kwiaty, gdyż od środka jest nienaruszony. Jednakże nie można go wkładać ani do zmywarki ani myć pod dużą ilością wody, bo istnieje ryzyko zniszczenia. Wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką.
      Mam nadzieję, że wam się podoba. Na koniec jeszcze kilka zdjęć. Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie! :)